X


بازدید کننده گرامی خوش آمدید
پنجشنبه 30 آبان
لیست خرید من
                                                                                                                                                                            نمایش خبر
                                                                                                                                                                            سلامت مو و مواد غذایی موثر

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            طبق گفته متخصصان سلامت بدن، درست نظیر هر بخش از بدن انسان، سلول ها و فرآیند‎هایی که پشتیبان موهای قوی و پرطراوات هستند به یک رژیم غذایی متعادل و خوب وابستگی دارند. برای مشاهده تغییرات (هم خوب و هم بد) در ساختار مو به نسبت پوست، شما مدت زمان بیشتری لازم دارید. به عنوان مثال یک هفته داشتن رژیم غذایی ضعیف می‎تواند باعث بی رنگ شدن پوست و یا خشک شدن آن شود، ولی در رابطه با مو، این روند یک چند ماهی طول می‎کشد. رژیم غذایی شما به مستحکم کردن فولیکول‎های مو، از فولیکول‎های مو هر رشته مو بوجود می‎آید، و پوست سر که آن را در بر گرفته است، کمک می‎کند. فولیکول‎های سالمتر؟ موی سالمتر. پوست سر سالم تر؟ موی سالم تر! البته جدا از چیز‎هایی که می‎خورید چیزهای دیگری هم در سلامت موی شما تاثیر دارند. استعمال دخانیات، عدم توازن هورمونی و عدم خواب کافی نیز عواملی هستند که می‎توانند ظاهر و حالت مو‎های شما راتحت تاثیر خود قرار دهند. هیچ رژیم غذایی جادویی نمی‎تواند جبران این موارد را بکند. با اینحال، اگر رژیم غذایی شما غنی از پروتئین، متنوع و با تعادل همراه باشد شما به سلامت موی خود کمک شایانی می‎کنید. در این مقاله نگاهی به 10 ماده غذایی می‎اندازیم که مصرف آن‎ها در سلامت مو موثر است.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            1- قزل آلا

                                                                                                                                                                            جدا از محتوای غنی پروتئینی و ویتامین D (که هردو در داشتن موهایی قوی عامل کلیدی به شمار می‎روند)، وجود اسید‎های چرب امگا 3 پیدا شده در این ماهی خوشمزه یک امتیاز برتر به شمار می‎رود. بدن شما قادر به تولید این اسید‎های چرب که برای رشد مو نیاز است، نمی‎باشد. حدود 3% محور مو از این اسید‎های چرب ساخته شده است. اسید‎های چرب امگا 3 همچنین در غشای سلولی پوست سر شما و روغن‎های طبیعی که باعث آبدار کردن مو و پوست مو می‎شوند، پیدا می‎شود. اگر شما به ماهی قزل آلا علاقه ندارید، می‎توانید از ماهی‎هایی نظیر شاه ماهی، ساردین‎ها و یا مواد خوراکی دیگر از جمله آواکادو، دانه‎های کدو تنبل و گردو استفاده کنید.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            2- گردو

                                                                                                                                                                            گردو تنها نوع مغزجاتی به شمار می‎رود که دارای اسید‎های چرب امگا 3 است. گردو غنی از ویتامین E و بیوتین نیز است که به حفاظت سلول‎های شما از آسیب DNA کمک می‎کند. از آنجاییکه موی شما به ندرت از نور خورشید محافظت می‎شود، مصرف گردو بسیار کمک بخش است. وجود بیوتین بیش از حد کم می‎تواند باعث ریزش مو شود. گردو همچنین دارای مس، یک ماده معدنی است که باعث می‎شود رنگ موی شما طبیعی و درخشنده باشد.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            3- صدف‎های خوراکی

                                                                                                                                                                            صدف‎های خوراکی غنی از روی هستند که کمبود آن می‎تواند باعث ریزش مو (حتی در مژه‎های شما)، و همچنین پوست سری خشک و پوسته پوسته شود. شما از طریق مصرف غلات می‎‎توانید دریافت کنید ولی صدف‎های خوراکی مقدار زیادی پروتئین نیز دارند. طبق گفته پزشکان 97% مو را پروتئین تشکیل داده است. بدون وجود پروتئین کافی، بدن نمی‎تواند مو‎های جدید را جایگزین مو‎هایی که هرروز در بدن شما می‎ریزند کند و مویی که تولید می‎شود ضعیف، خشک و شکننده است. دیگر گزینه‎ های خوراکی: شما می‎توانید با مصرف تخم مرغ، گوشت گاو و مغزجات نیز روی دریافت کنید.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            4- سیب زمینی شیرین

                                                                                                                                                                            سیب زمینی‎های شیرین منبع عالی برای آنتی اکسیدان بتا کاروتن هستند که بدن شما آن را به ویتامین A تبدیل می‎کند. طبق گفته متخصصان تمامی سلول‎های بدن شما بدون ویتامین A کافی نمی‎توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. این ویتامین کمک به حفاظت از و تولید روغن‎هایی می‎شود که محافظ پوست سر شما هستند و نبود ویتامین A به اندازه کافی حتی باعث ایجاد شوره سر و خارش سر می‎شود. دیگر گزینه ‎های خوراکی: هویج، طالبی، انبه، کدو تنبل و زردآلو همگی دارای بتا کاروتن می‎باشند.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            5- تخم مرغ

                                                                                                                                                                            منبعی عالی برای پروتئین. تخم مرغ مملو از 4 ماده معدنی مهم است: روی، سلنیوم، گوگرد و آهن. آهن بویژه در این بین مهم است چون به سلول‎ها کمک می‎کند تا به فولیکول‎های مو اکسیژن رسانی کنند و عدم وجود آهن به اندازه کافی (کم خونی) یکی از دلایل مهم ریزش مو بویژه در زنان است. دیگر گزینه‎ های خوراکی: شما همچنین می‎توانید با مصرف مرغ، ماهی و گوشت گاو میزان پروتئین بدن خود را بالا ببرید.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            6- اسفناج

                                                                                                                                                                            آهن، بتا کاروتن و ویتامین C موجود در اسفناج باعث سالم ماندن فولیکول‎های مو و گردش روغن‎های مختلف در پوست سر می‎شود. دیگر گزینه‎ های خوراکی: از سبزیجات دارای برگ‎های تیره مشابه نظیر بروکلی، کلم پیچ می‎توانید استفاده کنید.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            7- عدس

                                                                                                                                                                            این دانه ‎های کوچک و قدرتمند سرشار از پروتئین، روی، آهن و بیوتین هستند و باعث می‎شود عدس گزینه‎ای مناسب برای هم گیاه‎خواران و هم گوشت‎خواران باشد. دیگر گزینه ‎های خوراکی: می‎توانید در سوپ یا سالاد از سویا و لوبیا استفاده کنید.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            8- ماست

                                                                                                                                                                            ماست دارای چربی کم و مقدار مناسبی پروتئین، ویتامین B5 و ویتامین D است که تمامی آن‎ها برای سلامت فولیکول‎های مو لازم می‎باشند. دیگر گزینه ‎های خوراکی: پنیر دارای چربی کم، شیرخامه

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            9- قره قاط (بلوبری)

                                                                                                                                                                            این میوه ‎های جادویی سرشار از ویتامین C هستند که یک ماده غذایی فوق العاده مهم برای گردش روغن‎ها در پوست سر است و از رگ‎های خونی که فولیکول‎ها را احاطه می‎کنند، حمایت می‎کند. وجود ویتامین C کم در رژیم غذایی می‎تواند منجر به شکنندگی مو شود. دیگر گزینه ‎های خوراکی: کیوی، سیب زمینی شیرین، گوجه فرنگی و توت فرنگی

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            10- گوشت مرغ

                                                                                                                                                                            زمانی که بحث پروتئین پیش می‎آید گوشت ماکیان نظیر مرغ عالی است و این نوع گوشت حاوی روی، آهن و همچنین ویتامین B است که باعث داشتن موهایی سالم، قوی می‎شود. چون مو تقریبا تمام پروتئینی است، غذا‎های غنی از پروتئین بهتر باعث ساخت مو‎هایی سالم می‎شوند.

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            منبع : کاشت موی طبیعی آرمان

                                                                                                                                                                            تاریخ انتشار:یکشنبه 6 اردیبهشت 1394

                                                                                                                                                                            چه خبر از کندو ؟

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            :: اطلاعیه : 

                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                            تغییر شماره تلفن فروشگاه تا اطلاع ثانوی 

                                                                                                                                                                            شماره تلفن جدید:

                                                                                                                                                                            0935-5040442


                                                                                                                                                                            این فروشگاه فقط در شهر تهران خدمت رسانی می کند و چنانچه درخواستی از سوی شهرستان وجود داشت می بایست نخست توسط مدیریت بررسی گردد و همچنین مسئولیت فروشگاه کندو فقط تا درب شرکت پست میباشد. مراجعه حضوری برای خرید اجناس فعلا امکان پذیر نبوده و تحویل کالاها فقط به صورت در محل انجام می گردد. هزینه ی حمل در برخی از مواقع با تخفیف و در برخی دیگر به صورت کامل بر روی فاکتور مشتریان محترم محاسبه خواهد شد که پس از ثبت سفارش توسط ایشان، میزان آن مشخص خواهد شد . همچنین زمان تحویل سفارشات در قسمت توضیحات کالاها در سایت ذکر شده و معمولا بین ۲ تا ۳ ساعت خواهد بود. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه بوده و دارای تاریخ انقضای معتبر می باشد. قیمت کالاهای این سایت همان قیمت درج شده روی آنهاست. همچنین خرید عمده ی محصولات با هماهنگی تلفنی و با همان قیمت مصرف کننده برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود. 


                                                                                                                                                                            :: شرایط بازپس گیری کالا در فروشگاه کندو : 

                                                                                                                                                                            مرجوع کردن کالاهای خریداری شده که در سایت عکس ندارند بدون نیاز به ارائه ی دلیل از سوی مشتری قابل پذیرش است. شرایط مرجوع کردن این نوع از کالاها به شرح زیر است  :

                                                                                                                                                                            ۱- کالا فقط تا ۲۴ ساعت بعد از خرید امکان بازپس گیری دارد ۲- کالا به همان شکل که تحویل داده شد به همان شکل تحویل گرفته خواهد شد. ۳- این طرح شامل کالاهای پروتئینی نمی شود. ۴- کالای مرجوع شده فقط با کالای جایگزین تعویض می گردد و درصورت درخواست مشتری جهت عودت هرگونه وجهی ، فروشگاه پس از کسر ۲درصد از کل مبلغ الباقی را حداکثر تا ۴روز   کاری به مشتری عودت می دهد. لازم به ذکر است که مرجوع کردن دیگر کالاها فقط در صورت مخدوش بودن بسته بندی و یا عدم اعتبار تاریخ انقضا انجام می پذیرد.